کشکول

صنعت گردشگری

کشکول

صنعت گردشگری

رشد سرمایه‌گذاری در صنعت هتلداری

طبق آمار منتشر شده در مجله تراولر 1.5 بیلیون دلار سرمایه گذاری خارجی در صنعت هتلداری خاورمیان طی سه ماهه اول سال 2010 میلادی صورت گرفته است.

براساس این آمار تایید شه در آخرین ماههای سال 2009 میلادی سیلی سرمایه گذاری های خارجی در زمینه صنعت هتلداری و سرمایه گذاری روی هتل ها در خاورمیانه بخصوص کشورهای کویت و دبی به راه افتاده است و اشتیاق بسیار بالای این سرمایه گذاری ها بسیار جالب توجه بوده است .

تام اسمیت یکی از دست ادرکاران صنعت گردشگری اعلام می کند در ابتدای سال 2010 میلادی حجم زیادی از تقاضا برای سرمایه گذاری در هتل های منطقه خاورمیانه بخصوص کشورهای یاشده به ثبت رسیده است و اکثر آنها بصورت نقدی سرمایه گذاری کرده اند نه اینکه به واسطه وام های بلند مدت بانکی علاقمند به سرمایه گذاری شده باشند. این موضوع نشان دهنده امنیت سرمایه های خارجی در این دو کشور بوده که آنها حاضر شده اند بدون استفاده از امکانات دولتی سرمایه های خود را وارد منطقه بخصوص دو کشور امارات متحده عربی و کویت کنند.

او اضافه می کند اکثر سرمایه گذاران این صنعت به کیفیت مناسب خدمات گردشگری منطقه و البته آینده طلایی منطقه برای جذب گردشگران ایمان آورده اند و حاضر به این معامله شده اند و البته بسیاری از آنها در معاملات قبلی خود سود خوبی به دست آورده اند بنابراین هم خودشان حاضر به سرمایه گذاری مجدد هستند و دیگران را تشویق به این کار کرده اند.

این مدیر ارشد در صنعت گردشگری اضافه کرده با توجه به رشد تقاضای سرمایه گذاری فقط طی سه ماه اول سال 2010 میلادی سرمایه گذاری خارجی در صنعت هتلداری منطقه تقریبا با 20 درصد رشد مواجه بوده است که این رشد نشان دهنده دوران طلایی در منطقه برای صنعت گردشگری خواهد بود.

اسمیت اضافه می کند همانطور که می دانید هتل و خدمات آن در جذب این سرمایه عظیم دخیل نبوده اند بلکه سیاست های درست دولتمردان و دست اندرکاران این صنعت یعنی صنعت گردشگری در منطقه نیز باعث شده تا سرمایه گذاران حاضر به معامله باشند البته با توجه به سیاست های جدید کشورهای منطقه در زمینه تبادل گردشگر و آسانتر کردن شرایط سفر در کشورهای یاد شده یا کشورهای منطقه این رشد یعنی سرمایه گذاری در زمینه هتلداری و هتلسازی در منطقه تثبیت شده و آینده بهتری نیز خواهد شد.

 مجله تراول نیوز

نظرات 1 + ارسال نظر
میثم جمعه 24 آذر‌ماه سال 1396 ساعت 04:08 ب.ظ http://azmonyab.com

آزمون یاب- مرجع تخصصی پرسشنامه و آزمون، پاورپوینت و پروتکل آموزشی، سوالات و جزوات کنکور، جزوات دروس دانشگاهی
www.azmonyab.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد