کشکول

صنعت گردشگری

کشکول

صنعت گردشگری

سایه سنگین نورفولک بر سیستم آموزش استثنایی انگلستان

طی دوسال گذشته 11 فقره شکایت از سیستم آموزشی نورفولک ثبت شده که به کودکان استثنایی بی‌توجهی شده است.

براساس قوانین آموزشی بریتانیا کودکان استثنایی باید در شرایط خاصی آموزش دیده و متناسب شرایط جسمی آنها امکانات در اختیار داشته‌باشند؛ درحالی که نورفولک انگلستان ظاهرا این قانون را نادیده گرفته و در نهایت مشکلاتی برای کودکان استثنایی ایجاد شده است.

به گزارش گاردین دفتر بازرسی جرایم آموزشی نورفولک در این زمینه می‌گوید: بی‌توجهی مسئولان به سیستم آموزشی کودکان استثنایی باعث شده که جزیره کوچک نورفولک شکایات گسترده‌ای در این زمینه داشته باشد و به نوعی مشکلاتی برای کل سیستم آموزشی این کشور ایجاد کند.

به گفته مسئولان بازرسی جرایم آموزشی این تصویری است که متاسفانه تاکنون درسراسر بریتانیا بیشتر دیده می‌شود و باید در زمینه SEN (آموزش کودکان با نیازهای ویژه) دولت توجه بیشتری داشته باشد و بودجه بیشتری برای این موضوع درنظر بگیرد.

مایکل کینگ، بازرس ویژه جرایم آموزشی و مسئول تحقیق مشکلات کودکان استثنایی نورفولک در این زمینه می‌گوید: توجه به شرایط کودکان استثنایی می‌تواند امتیازی برای سایر بخش‌ها باشد چون درصورت بی‌توجهی دولت به این کودکان خانواده‌ها نیز درگیر مسایلی خواهند شد که مالیات‌دهندگان مجبور به تحمیل هزینه‌هایشان هستند.

کینگ در ادامه می‌گوید: بی‌توجهی به اهمیت آموزش کودکان استثنایی در این جزیره کوچک باعث شده تاکنون شکایت‌های مشابهی در سرزمین اصلی داشته باشیم و همین روند می‌تواند باعث نگرانی در سیستم آموزشی بریتانیا باشد. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد