کشکول

صنعت گردشگری

کشکول

صنعت گردشگری

طی برگزاری بازیهای جام ملت های اروپا 8 میلیون نفر از اوکراین عبو

ترافیک مسافران عبوری از شهر کیف حدود 25 درصد هنگام برگزاری بازیهای جام ملت های اروپا نسبت به سال گذشته همین موقع سال رشد نشان داده است.

به گفته پاولو شیشولین (Pavlo Shysholin) مسئول آماده سازی اوکراین برای میزبانی بازیهای جام ملت های اروپا در سال 2012 این برای اولین بار در تاریخ کشور اوکراین است که این حجم مسافر از مرزهای کشور عبور می کنند. به گزارش این مقام مسئول طی برگزاری این بازیها حدود 8.3 میلیون نفر مسافر و دو میلیون وسیله نقلیه از مرزهای اوکراین عبور کرده اند که نشانگر حدود 22 تا 25 درصد رشد نسبت به سال 2011 میلادی در این کشور است.

طی این دوره بازیهای بین المللی تقریبا 1500 گروه کلاسه بندی شده مسئول جابجایی و حمل و نقل علاقمندان این دوره از بازیها بین شهرهای محل برگزاری بودند.

به گزارش مسئولان حمل و نقل اوکراین حدود 1500 هواپیما و 650 اتوبوس و البته 22500 وسیله نقلیه این تعداد بازدید کننده و علاقمند فوتبال را به کشور منتقل کرده اند. 

با این حال این تعداد از مسافران که از منطقه عبور کرده اند به گزارش مقامات دولتی اوکراین حدود 5/2 میلیون گردشگر خارجی و ورودی به منطقه بودند و تقریبا 5/1 میلیون نفر نیز از اتباع کشورهای همجوار دو کشور میزبان بودند. 

 

 

 

برای پیگیری مسایل روز گردشگری در ایران و خارج از مرزهای ایران با برنامه اقتصاد فرهنگی در رادیو اقتصاد هر هفته دو شنبه از ساعت 40/11 تا 13 روی موج اف ام فرکانس 98 مگاهرتز همراه باشید تلفن تماس 22652525 پیامک 300003637منتظر شنیدن صدای شما هستم

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد