کشکول

صنعت گردشگری

کشکول

صنعت گردشگری

Hue city یا شهر رنگ

این شهر ساحلی که تقریبا در مرکز ساحلی شرقی این کشور واقع شده در واقع یک شهر باستانی و قدیمی خواهد بود گرچه با پایتخت ویتنام تقریبا 700 کیلومتر فاصله دارد اما می توان از این شهر هنوز هم به انواع پایتخت تاریخی گردشگران نام برد چون وجود شهر ممنوعه در این شهر باعث شده که عملا تمام گردشگران ورودی به ویتنام در بخشی از سفر خود سراز این شهر باستانی سر در خواهند آورند.

اگر از هانوی به این شهر قصد سفر دارید بهترین گزینه استفاده از قطار و در نهایت هواپیماست که پروازی حدود یک ساعت را تجربه و وارد فرودگاه Phu Bai خواهید شد این فرودگاه تا مرکز شهر Hue حدود 30 دقیقه فاصله دارد و می توان با اتوبوس های مخصوص به مرکز شهر رسید

در مورد آثار تاریخی شهر می توان از شهر ممنوعه ، قایق سواری در رودخانه برای بازدید از معابد قدیمی ، مرکز DMZ، معبد Khien Mu (حدود 4 کیلومتر با شهر فاصله دارد)، مقبره TuDuc (که حدود 7 کیلومتر با شهر فاصله دارد)، مقبره Khai Dinh (حدود 10 کیلوتر با شهر فاصله دارد) و مقبره Gia long (حدود 40 کیلومتر با شهر فاصله دارد.

این شهر که توسط سازمان یونسکو به عنوان شهر تاریخی و ملی در ویتنام شناخته شده از مهمترین مراکز توریستی و گردشگری این کشور شناخته شده است .

در این شهر خرید کلاه حصیری را فراموش نکنید. در مورد هتل های شهر HUE می توان نام هتل های imperial Hotel، Green Hotel، Park view hotel و Romance Hotel را بیان کرد که برای اقامت بسیار مناسب هستند اما این شهر هم همانند شهرهای دیگر این کشور تنوع انتخاب زیادی برای محل اقامت برای گردشگران فراهم کرده اند.

کامل

۲۲/۸/۹۰

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد