کشکول

صنعت گردشگری

کشکول

صنعت گردشگری

کیف دستی خوب و مناسب مثل همسری ایده آل!!!

خرید کیف دستی مناسب برای بانوان همیشه دشوار و شاید هم وقت گیر بوده ؛ حتی برخی موارد دردسر ساز نیز بوده این در حالی است که تعدادی از بانوان داشتن کیفی مناسب را به داشتن همسری ایده ال تشبیه کرده اند که این خود از اهمیت این وسیله برای بانوان حاکیست. بنابراین همانطور که بانوان برای انتخاب همسری مناسب بسیار سختگیر هستند و موارد بسیاری را در نظر می گیرند برای انتخاب کیف دستی خود نیز بسیار سخت گیر هستند و در واقع با وسواسی بسیار به این موضوع دقت می کنند. البته بسیاری از بانوان کلکسیونی از انواع کیف را داخل کمد لباسشان اداره می کنند این نه به معنی تعداد زیاد کیف هایشان بلکه این گروه پس از یک بار استفاده از این کیف متوجه شده اند که در انتخاب خود اشتباه کرده اند و شاید هرگز راضی به استفاده از این کیف دستی ها نباشند.

بنابراین عوامل بسیار مهمی برای انتخاب کیفی مناسب در نظر بانوان خواهد بود ، اما هرگز نباید سه نکته اساسی را فراموش کنند تا از داشتن کیفی مناسب بهرمند شوند .

اول: تعداد زیادی از کیف های رنگا رنگ در مغازه ها موجود است بنابراین شما باید این حقیقت را بپذیرید که گاهی دچار اشتباه در انتخاب خود خواهید شد، و این همه تنوع شما را دچار درسر خواهد کرد. بنابراین هرگاه ذهن شما خسته است یا حوصله خرید ندارید اما باید برای مراسم عروسی آخر هفته یا کلاس درستان کیفی تهیه کنید هرگز به خرید نروید و سعی کنید از کیفی های قدیمی خود استفاده کنید. به عنوان مثال زمانی که با عجل کیفی برای خریده اید پس اولین بار استفاده آن دیگر هرگز این کیف را به دست نخواهید گرفت چون همین یکبار کافیست که شما رو از اشتباهتان آگاه سازد و متوجه اشتباه خود در خریدتان مطلع کند.

دوم اگر قصد دارید این کیف را برای مدتی طولانی استفاده کنید هرگز به دنبال کیف های ارزان قیمت و طبق مد نباشید؛ این کیف ها ممکن است ظاهری خوب داشته باشند اما از مواد اولیه مرغوبی تهیه نشده اند  بنابراین شاید فقط برای یک فصل و یا چند هفته به همان شکل اول خود در دستان شما زیبا باشند اما به سرعت کهنه شده و از بین خواهند رفت بنابراین پول خودتان را درست خرج کنید و در این زمینه درست مثل پولدارها عمل کنید . مردم انگلستان ضرب المثلی را دارند که می گوید: هنوز اینقدر پولدار نشده ام که جنس بی کیفیت بخرم. در واقع می گوید چون اجناس بی کیفیت زود از بین می روند و شما دوباره مجبور به پرداخت هزینه هستید پولتان را هدر داده اید.

از سوی دیگر هرگز کیف دستی هایی که توسط طراحان نامدار طراحی شده اند و طبق مد روز ساخته شده اند را نخرید چون هم باید پول زیادی برای آنها بپردازید و هم به سرعت این مدل ها از رده خارج خواهند شد و همین موضوع باعث می شود که شما این کیف را به کلکسیون داخل کمدتان اضافه کنید و هرگز از آن استفاده نکنید. به یاد داشته باشید که مدل کیف همراه با پوشش شما زیبا خواهد بود بنابراین کیفی را انتخاب کنید که با نوع پوشش شما متناسب باشد و شرایط اجتماعی شما را هم حفظ کند.

سوم اینکه همیشه اندازه کیف یکی از اصلی ترین عوامل انتخاب آن برای شما بوده و هست و شاید با تناسب به نوع کارتان یکی از این کیف ها را تهیه کرده باشید . به عنوان مثال کیفی برای ورزش ، کیفی برای سرکار یا هر منظور دیگر اما به یاد داشته باشید که اندازه این کیف ها هر کدام تعریف شده است و شما هیچ وقت حاضر نیستید که با کیف ورزشی خود به محل کارتان بروید یا برعکس بنابراین اگرچه امروزه مد شده که بانوان کیف بزرگ دست بگیرند ولی به کاربرند آن بیشتر فکر کنید و بعدا خرید کنید.

به یاد دارم اولین فرزندم که به دنیا آمد بود به دنبال کیفی بودم که بتوانم تمام وسایل خودم و کودکم را در آن قرار دهم اما هرگز این موفقیت حاصل نشد و مجبور به خریدن دو کیف جداگانه یکی برای خودم و دیگری برای فرزندم شدم اما امروزه با توجه به مد روز که کیف های بسیار بزرگ مد شده شاید این آرزو برای مادران برآورده شود که فقط یک کیف همراه داشته باشند و در واقع لوازم شخصی خودشان و کودکشان را در یک کیف دستی بسیار زیبا همراه داشته باشند امامشکلاتی هم خواهند داشت مثل زمانی که تلفن همراه شما زنگ می زند و شما داخل این کیف دستی بزرک که پر از وسایل شده به دنبال آن هستید یا می خواهید با عجله سوار خودروی خود شوید اما کلیدتان را داخل این چمدان همراه نمی یابید. به همین دلیل حتما به یاد دارید که چندین بار وسیله را که از داخل کیف تان بیرون افتاده فراموش کرده اید و شاید هم گم کرده باشید. این مدل کیف ها فقط یک حسن دارند اما چندین عیب را برای شما به ارمغان خواهند آورد.

پس اندازه کیف را به گونه ای انتخاب کنید که به کارشما مربوط باشد و متناسب با کارتان باشد. و حتما به یاد داشته باشید که برزگی کیف شما باعث نخواهد شد تا شما با اندامی متناسب به چشم دیگران دیده شوید!!!  

 

 

 

 

 

  

 

 

 

  

دسامبر 2010 مجله سیتی نیوز 

عماد عزتی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد