کشکول

صنعت گردشگری

کشکول

صنعت گردشگری

رزرو بلیت اینترنتی برای راه آهن هندوستان در کشورهای حاشیه خلیج ف

 

آژانس های مسافرتی در منطقه خلیج فارس به سیستم رزرواسیون بلیت آنلاین شرکت راه آهن هندوستان متصل شدند و از اوایل سال 2010 میلادی توانستند برای گردشگران این منطقه بلیت رزرو کنند.

البته این امکان زمانی اتفاق افتاده که تعداد زیادی از هندی ها برای یافتن زندگی بهتر و کار و کسب بهتر به کشورهای حاشیه خلیج فارس مهاجرت کردند و آنجا مشغول به کار شدند.

شرکت راه آهن ام کوئست Em Quest که یکی از خطوط بسیار بزرگ و قدرتمند خصوصی کشور هندوستان است این خبر را تایید کرده است اتصال سیستم رزرواسیون آنلاین این شرکت را به کشورهای خلیج فارس عنوان کرده است و عنوان می کند با این اتفاق توانسته ایم گردشگران بیشتری از منطقه خلیج فارس را به سرزمین عجایب یا همان هندوستان بیاوریم و در عین حال برای همطونان خودمان هم که در خارج از کشور مشغول به کار هستند امکانات رفاهری بیشتری فراهم کرده ایم.

با اتصال این شبکه به دفاتر توریستی حاشیه خلیج فارس آژانس های مسافرتی در کشورهای جنوبی حاشیه خلیج فارس می توانند از کشورشان به سیستم رزرواسیون بلیت قطار دسترسی داشته باشند و اقدام به خرید بلیت قطار و همچنین تایید بلیت های رزروشده کنند.

این اتفاق در حالی افتاده که در سال 2008 میلادی و 2009 میلادی تعداد 7/38 میلیون نفر سفر توسط این شرکت راه آهن در هندوستان انجام شده بنابراین به گفته ناز نظیری یکی از مدیران آژانس های گردشگری در دبی این بهترین فرصت اقتصادی برای بنگاههای گردشگری منطقه است که بتوانند با استفاده از بلیت های ارزان قطار در هندوستان اقدام به ارسال گردشگران به کشور هفتادو دو ملت کنند.

این مدیر در صنعت گردشگری عنوان کرده که این تصمیم به دلیل رشد تقضای سفر به هندوستان از کشورهای حاشیه خلیج فارس بوده و همچنین بهترین و ارزانترین وسیله مسافرتی در کشور پهناور هندوستان استفاده از خطوط راه آهن برای گردشگران خواهد بود.

بسیاری از مشتریان ما اصلا عقلامند نیستند که در ایستگاههای بسیار شلوغ هندوستان منتظر خرید بلیت باشند و ترجیح می دهند هنگام آغاز سفرشان بلیت تایید شده قطار به مقصد مورد نظر خود را همراه داشته باشند البته با توجه به رشد روابط تجاری بین دو کشور امارات متحده و هندوستان این تقاضا ها روز به روز بیشتر هم خواهد شد بنابراین توان رزواسیون بلیت آن لاین یکی از امتیازات برای دست اندرکاران صنعت گردشگری در منطقه خواهد بود.

مجله تراولرز آوریل 2010

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد