کشکول

صنعت گردشگری

کشکول

صنعت گردشگری

شرکت هواپیمایی راک ایرلاین دوباره به صنعت هوایی امارات بازگشت

شرکت هواپیمایی راک ایرلاین، چهارمین شرکت هواپیمایی امارات متحده عربی در نظر دارد قبل از پایان سال 2010 میلادی دوباره به صنعت هوایی امارات بازگردد. البته این اتفاق پس از یکسال کناره گیری این شرکت از ارایه خدمات هوایی خواهد افتاد.

شیخ عمر بن القسامی، صاحب شرکت هواپیمایی راک ایر حضور دوباره این شرکت را در صنعت حمل و نقل هوایی امارات اینگونه بیان می کند که با توجه به مشکلات اقتصادی ایجاد شده در سال 2008 میلادی که کل جهان را در بر گرفت بسیاری از شرکت های نوظهور و کوچک در منطقه و سطح جهانی دچار مشکل شدند بنابراین ما هم تصمیم به قطع خدمات رسانی خود گرفتیم و پس از برنامه ریزی دقیق و احیای مجدد سیستم خود حالا قادر به ارایه خدمات خواهیم بود و شاید بهتر از قبل.

او می گوید: ما با برنمه جدیدی دوباره به صحنه آمده ایم، و بزودی تعداد زیادی از پیشنهادات جدید خود را به شرکت های توریستی اعلام خواهیم کرد تا بتوانید جهت ارایه دادن خدمات بسیار کامل و مناسب با آنها همکاری داشته باشیم . در حال حاضر این شرکت مقاصدی در کشورهای آفریقایی، خلیج فارس و هندوستان را پوشش خواهد داد این در حالی است که ما برنامه داریم قبل یکسال این مقاصد را گسترش دهیم . وی همچنین اضافه می کند که اکثر این پرواز از فرودگاه راس الخیمه انجام خواهد شد این تصمیم جهت گسترش صنعت گردشگری در منطقه راس الخیمه خواهد بود .

تراول نیوز

آگوست 2010 میلادی

عماد عزتی 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد