کشکول

صنعت گردشگری

کشکول

صنعت گردشگری

هواپیماهای شرکت هواپیمایی فلای دبی FLAYDUBAI آماده پرواز شده اند

 

با توجه به توسعه بیش از حد صنعت گردشگری در دبی شرکت های هواپیمایی زیادی در این منطقه شروع به کار کرده اند که یکی از خطوط ارزان قیمت در این کشور خطوط هواپیمایی فلای دبی است.

مدیرعامل این شرکت هواپیمایی اعلام کرده که این شرکت با ارایه خدمات مناسب قصد دارد از ماه June سال 2009 میلادی حضور گسترده ای در زمینه صنعت حمل و نقل هوایی و صنعت گردشگری منطقه را به عهده خواهد گرفت. همچنین اعلام کرده که مسافران در این خطوط هوایی اجازه دارند 32 کیلوگرم بار را به داخل قسمت بار تحویل دهند و 10 کیلوگرم هم به عنوان ساک دستی همراه خود به داخل کابین ببرند این در حالی است که بابت اضافه بار مسافران باید طبق قوانین بین المللی و درست مثل دیگر شرکت ها مبلغی به عنوان جریمه پرداخت نمایند.

مدیر شرکت هواپیمایی می گوید مسافران باید با دریافت کارت پرواز جهت سوار شدن به هواپیما اقدام نمایند البته مسافران برای خرید بلیط هم می توانند به صورت آن لاین اقدام کنند و هم می توانند از طریق نمایندگی های مجاز این شرکت و آژانس های مسافرتی اقدام نمایند، این در حالی است که هیچ گونه حق الزحمه یا اضافه مبلغی برای خرید بلیط پرداخت نخواهند کرد وی خاطر نشان کرد که مسافران برای خرید آن لاین بلیط هواپیما می توانند به وب سایت DUBAI.com مراجعه کنند .

به گفته مدیر این شرکت شرکت هواپیمایی فلای دبی برای ارایه خدمات هوایی خود از ترمینال 2 فرودگاه بین المللی دبی استفاده می کنند همچنین هواپیماهای این شرکت همگی از نوع بوئینگ 737 و 800 هستند. مدیر شرکت هواپیمایی اعلام کرده در حال حاضر با برنامه ریزی و اقدامات گوناگون اقتصادی خود قصد داریم مقاصدی را حداکثر با 4.5 ساعت فاصله از دبی برای ارایه خدمات به مسافران انتخاب کنیم و در آینده ممکن است سیاست های تجاری ما تغییراتی داشته باشد.

تراول نیوز  2009 میلادی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد