کشکول

صنعت گردشگری

کشکول

صنعت گردشگری

قطر ایرلاین درپی گسترش پرواز های خود با کشور آلمان

شرکت هواپیمایی قطر ایرلاین از ماه مارس 2011 میلادی پرواز مستقیم خود بین دوحه و اشتوتگارد را راه اندازی خواهد کرد.

شرکت هواپیمایی قطر در اولین حرکت تجاری خود اقدام به راه اندازی خطوط هوایی خود به شهر مونیخ کرده بود . اکبر الباکر مدیر عامل این شرکت اعلام کرده پس از امضاء قرارداد تجاری خود با فرودگاه اشتوتگارد آلمان جهت برقراری پروازهای هفتگی تصمیم به برقراری 3 پرواز هفتگی از دوحه قطر به اشتوتگارد آلمان گرفته است این مدیر اعلام کرد که ا ین پروازها همگی با هواپیماهای ایرباس انجام خواهد شد.

الباکر می گوید : شرکت هواپیمایی قطر ایرلاین به عنوان یکی از ایرلاین های بسیار معتبر حوزه خلیج فارس امیدوار است بتواند از موفقیت تجاری خوبی در آلمان برخوردار شود و بتواند رکورد تاریخی را در سال 2011 میلادی از خود به جای گذارد. مدیر عامل شرکت قطر ایرلاین اعلام کرده با توجه به اینکه تعداد پروازهایی که کشورهای دیگر جهان را به حوزه خلیج فارس متصل می کند بسیار کم است و پتانسیل بسیار زیادی برای گسترش این خطوط هوایی وجود دارد که قطر ایرلاین در نظر دارد از این فرصت ایجاد شده بهترین استفاده را ببرد البته با یک برنامه ریزی دقیق و بسیار منظم این هدف در دسترس خواهد بود.

الباکر گفت: با توجه به ترافیک بسیار زیاد فرودگاه اشتوتگارد که حدود 600 هزار مسافر سالانه است این امکان برای برقراری همکاری هرچه بیشتر بین قطرایرلاین فرودگاه اشتوتگارد فراهم شده بنابراین امیدواریم بتوانیم که این روابط را گسترش دهیم.

اکتبر 2010

تراول نیوز

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد