کشکول

صنعت گردشگری

کشکول

صنعت گردشگری

هواپیمایی مالزی MAS و ایرآسیا Air ASIA قرارداد همکاری بستند

 

دو شرکت هواپیمایی ملی مالزی و ایرآسیا قرارداد همکاری با یکدیگر امضاء کرده اند و تصمیم گرفتند همکاری تجاری خود را گسترش دهند ، طبق گزارش های ارسالی توسط روابط عمومی دو شرکت این قرارداد بصورت مشارکت خواهد بود.

این دو شرکت پس از 5 سال همکاری بسیار محدود با یکدیگر در زمینه حمل و نقل هوایی تصمیم گرفتند روابط تجاری خود را با امضاء این قرارداد گسترش دهند این دو شرکت این قرارداد را با عنوان قرارداد همکاری جامع یا به طور خلاصه CCF به امضاء رسانده اند طبق مفاد این قرارداد تمرکز این قراردادهمکاری بر شناسایی نقاط قوت هر شرکت برای همکاری با دیگریست بطوری که این دو شرکت قصد دارند با اجرای این برنامه در هزینه های مربوط به خرید لوازم ، هواپیما ها ، نیروی متخصص و انرژی صرفه جویی بسیار خوبی داشته باشند.

در همین حال این دو شرکت اقدام به شناسایی مقاصد جدیدی برای برقرار خطوط هوایی و خدمات رسانی به مسافران کرده اند به طوری که تونی فرناندز قائم مقام شرکت هواپیمایی ایرآسیا می گوید: با ادغام و مشارکت این دو شرکت می توانیم شرایط جدیدی برای مسافران ایجاد کنیم و تخفیفات مناسبی به آنها ارایه دهیم و در واقع سفر کردن را برای مسافران این شرکت جدید اقتصادی خواهد شد.

فرناندز همچنین اعلام کرده که سهامداران قدیم هر یک از این شرکت ها باید کاملا مطمئن باشند که ترقی و سودآوری برای آنها نیز در نظر گرفته شده است و سعی شده که سرمایه گذاری آنها در امنیت کامل ادامه پیدا کند و حداقل ریسک را برای آنها درنظر گرفته ایم. طبق این توافق در نظرگرفته شده که هر سهامدار شرکت هواپیمایی مالزی براساس هر 30 سهم خود یک سهم از شرکت ایرآسیا دریافت کند و در جهت عکس سهامداران شرکت هواپیمایی ایرآسیا به ازای هر 10 سهم خود یک سهم از شرکت هواپیمایی مالزی دریافت کنند. این مدیر معتقد است با این تصمیم توانسته امنیت سرمایه گذاری را برای هر یک از دو گروه سهامداران تضمین کند و سودعادلانه ای را برای آنها به ارمغان آورد.

خبرنامه هفتگی تراول

آگوست 2011

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد