کشکول

صنعت گردشگری

کشکول

صنعت گردشگری

رابطه شادابی پوست و شکلات

همیشه داشتن پوست خوب و زیبا برای همه ما مهم بوده و به دنبال راهکارهایی در این زمینه بوده ایم تا پوستی شفاف و صاف داشته باشیم.

علاقمندان و بخصوص بانوان به این موضوع بسیار توجه می کنند بسیاری از بانوان برای داشتن پوستی خوب و صاف حاضر به پرداخت هزینه بسیار زیادی هستند . بطوری که شاید رقم بالایی از هزینه های ماهیانه خود را صرف خرید کرم های مختلف برای پوستشان می کنند.

جندی است که جراحی پلاستیک و استفاده از داروهایی برای صافی و شادابی پوست در بین بانوان رواج بسیار زیادی پیدا کرده است که البته هر روز در جراید از خسارت های ناشی از آنها نیز مطالب بسیاری را می خوانیم بنابراین شاید هستند کسانی که فقط برای داشتن پوستی خوب و صاف به مضررات بعضی از کارها و روشها به هیچ عنوان فکر نمی کنند. این موضوع باعث شده که حتی بسیار از صاحبان صنایع و کارخانجات تولید مواد آرایشی وبهداشتی سعی در استفاده از این علاقه بنفع خودشان داشته اند بطوری که هر ساله نمایشگاههای بین المللی در سراسر جهان در سطح بین المللی برگزار می شود و صاحبان صنایع دستاوردهای نوین خود را در این زمینه برای فروش محصولات خودشان به نمایش می گذارند که این خود حاکی از این بازار بسیار پررونق است. (نمایشگاه تخصصی محصولات بهداشتی و آرایشی در کره جنوبی ٢٠١٠ میلادی )

 اما همانطور که می دانیم داشتن پوستی خوب بستگی به شرایط بسیار زیادی دارد که به عقیده بسیاری از پزشکان این عوامل عبارتند از :

١. آرامش روانی

٢. تغذیه مناسب

٣. استراحت مناسب و کافی

۴. عدم استرس

هر کدام از این عوامل خود بسیار جای بحث و گفت و گو دارد که خارج از تخصص بنده است اما سالم ترین و بهترین روش برای داشتن پوستی مناسب روشهای طبیعی می باشد یعنی تنظیم ساعت استراحت ، تغییر رژیم غذایی .

 اما یکی از این روش ها که به تازگی به عقیده پزشکان مناسب هست استفاده از شکلات می باشد. که البته هم می توان از خوردن آن برای داشتن پوستی خوب استفاده برد و هم از خواصیت این ماده خوراکی بعد از مالیدن آن روی پوست استفاده کرد.

به همین دلیل توانستم تعدادی عکس از برگزاری جشنواره ای در کشور چین به همین دلیل برای شما بیابم و آنها را با شما به اشتراک بگذارم .  این جشنواره در شهر گوانجو سال ٢٠١٠ میلادی برگزار شده به این صورت که استخرهای کوچکی از شکلات مایع تهیه شده و علاقمندان به این ماده خوراکی در این استخرها شنا می کنند و در عین تفریح و شادی از خواص خوب این ماده روی پوستشان بهره می برند.

عکس ها : رویترز

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد